kissie älskar att ljuga?

Ja du snuttan, bra publicitet! Men visst är det bra att vara ärlig.. Men att själv gå ut med att man är en löngnerska
är väl bara to much? Kissie har många gånger gått över gränsen och tjänat mer och mer läsare, men detta måste väl ändå ta priset? Ni kan väl alvarligt talat inte ge henne mer creds när hon själv erkänner att hon ljuger om precis allt?
Jag vet inte om ni själva såg på Vakna med The voice, men där stod hon alltså och talade om för alla tittare/lyssnare att hennes blogg är ett alter-ego och att i princip ingenting är sant.
Så, nu är jag rätt nöjd. Nu har vi fått ett eget utalande om att hon är fejk. Men varför läser ni fortfarande?
Är det verkligen så stimulerande att läsa lögn efter lögn efter lögn..
Nej du! Men jag lovar, här får du all sanning. För jag är ärlig ända ut i fingertopparna.
Men kära kissie-läsare, räcker det inte nu? (för att hålla oss till ämnet) Nu är det bevisat
Kissie är en stor stor FEJK

Ni som läser detta kanske tycker att allt är osammanhängande, kan bero på att jag är rätt på lyset just nu.
No-lifer tänker ni, men skit samma. Tillomed när jag är full kan jag släppa blondie ur tanken.
I LOVE HEEER BARBIE,MJAAAUUUU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0