uttagning - rixpucko 09

Dessie har tagit priset, eller ecstacy?
Hur som helst får hon betala min ögontranslplantation för OMG. Den här lilla filmen är farligare än the death tape i The ring.
Jag har inga ord för hur dåligt jag mådde när jag tittade.. Väntade bara på att någon skulle ringa och väsa "seven daays"
Jag harr aldrig kännt sympati för denna människa men nu är jag helt knäckt. Jag vill egentligen inte erkänna det med... jag tycker synd om Dessie.  Hon förstår inte själv att hon skämmer ut sig inför tusentals människor, men samtidigt får hon en utmärkelse av oss -  Rixpucko 09

Vi tänker absolut inte lämna kära dessie utan några fina priser, and here they come!
En livsförbrukning på valium, svart hårfärg och ett nummer till en psykolog
Grattis snuttan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0